joi, 10 ianuarie 2013

Lalaloopsy . . . Daria! :)

Pentru ca Mos Craciun nu a reusit sa aduca si o Lalaloopsy, m-am gandit sa o rasfat pe Daria cu o caciulita care sa imite chipul papusii. Eu zic ca am reusit pentru ca a stat toata ziua cu ea pe cap si acum a asezat-o undeva, sus, sa nu ajunga Nicol la ea! Doar luni merge la gradi cu noua caciulita! 
 Bine ca nu a vrut sa doarma cu ea pe cap! In sfarsit, imi apreciaza si ea munca. Pana acum nu purta cu drag caciulitele facute pentru ea... dar e a doua zi in care dau lovitura: ieri Rapunzel, azi Lalaloopsy!
 Cel mai mult timp mi-au mancat coditele carliontate...mult am lucrat la ele! 


 Acum isi doreste alta, una cu parul albastru! :) Trebuie sa ma apuc de treaba!  
Caciulita se poate realiza pentru doritori pe orice dimensiune sau culoare! Am vazut ca e o intreaga gasca de Lalaloopsy! 

Pret:  0 - 3 ani 35 lei
         3 - ....     40 lei

Un comentariu: